2009. március 10.

Fülgyulladás


Rossz címet adtam a márc 2.-ai az Utolsó betegség bejegyzésnek, mert Csani betegségeként tüntettem fel. Mivel kétgyemekes anya vagyok jobban figyelhettem volna... Nos Liza a hétvégén már nagyon nyűgös volt, sírt folyamatosan élesen felsírt alvás közben. a foga, gondoltuk, aztán ment a hasa is, amit szintén a fogzás tüneteként említenek. Végül hétfőn délután már nem kicsit megelégeltem és elvittem az orvoshoz. Fülgyulladás. Szegénykém... Nos legalább már tudjuk és kapott is egyből gyógyszereket. ( Azóta nekem, mamának is fáj a fülünk:-((( Csanira gyorsan ismét ráadtam a fülmelegítőt és a tasakokat jól felmelegítettem és saját magam is használtam. Jól is esett a meleg. Lizának is próbáltam, de nem tűrte.
Már jobb a helyzet. Liza kedve is alakul . Az este nagyot "szaladgáltak" a fiúkkal.Gyorsan elmúlik és gyorsan jön a tavasz is! ( ma éjjel még a hó esett..)

5 megjegyzés:

Timi írta...

Gyors gyógyulást!

Zsóka írta...

Gyógyulást kívánok!!

Anita írta...

szegény kicsi Liza :(
Gyógyulj meg minél hamarabb!
kiderült, hogy mitől gyulladt be a füle?

Csuti írta...

most már elég volt a betegségekből! hess krisztáék portájáról, tünés!
amúgy nálunk Fruzsi köhög tegnap este óta, de még dokinál nem voltunk...

Ági írta...

Hogy vagytok?mi nem tudunk belöle kilábalni... :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...