2012. szeptember 7.

Második nap az iskolában

Tegnap szépen elsétáltunk az iskolába. Megbeszéltük előre a gyerekekkel, hogy ők nagyon ügyesek és én ma haza megyek, majd délután jövök értük. Csanit felvittük az osztályába, ahol már matek feladatokat oldottak kiscsoportban. / Láttam, hogy Csani még ezt nem tudja, 100-as számkörön belül a 2,5,10 való oszthatóság volt a feladat. Be kellett színezni 100-as számkörben azokat  a számokat, amik oszthatóak ezekkel a számokkal. Megbeszéltük gyorsan, hogy ő még ezt nem tanulta, majd megtanulja nyugi./Aztán én haza mentem. Egyedül mentem az utcákon, sütött a nap, csend. Hirtelen nem is tudtam magammal mit kezdeni. Végül nem csavarogtam, hanem otthon kicsit pakolásztam, majd egy új kedves magyar ismerősöm elhívott kávézni. Lementünk a partra és élveztem a felnőtt létet. Délután Csani örömmel jött ki az iskolából és  Liza is. Mindketten azt mondták, hogy nagyon-nagyon jó volt. Liza hozta az elkészített álarcát, festményét. Csani is hozott haza rajzokat ill. megkaptuk a következő téma meséjének szövegét, hogy otthon dolgozzuk fel. Már vittem magammal a kis ruhákat és mentünk a Beach-re! Jött Betti a magyar anyuka ( ők már több éve itt élnek) és több angol anyuka a gyerekeikkel. Szép idő volt és a gyerekek örömmel szaladgáltak a hideg vízben. Este Csani elmondta, hogy Ő még nem ért semmit, erre Liza mondta, hogy -Majd fogunk!-






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...