2013. június 10.

Wetsuit - vagyis fürdőruha hideg vízbe...

Valahogy sose jutott régen eszembe, hogy egy tenger nyáron lehet hideg is. Ugye nagy szakértő vagyok, de valahol azt hitük, hogy fogunk fürödni Angliában a tengerbe. De ez olyan hideg, mint márciusban a Tisza, tehát kizárt.  Az óceán 14 fokos a levegő 18 fok. (ÁÁ!!) De a wetsuit-tal elviselhető egy kicsit. Télre való hosszú ujjú fürdő dresszt vettünk. A boltban magyarázták, hogy ez vastag, mi meg nem akartuk mondani, hogy mi meg fázunk..Elméletileg nem folyik be a víz, ami nem azért többé kesébbé nem igaz. Nagyon szoros, alig tudtuk magunkra erőltetni, de így kell. Fura érzés, de a vízben nem érzed a jégideg vizet, csak, ha befolyik váratlanul a nyakad körül :-) Ill. a lábad lefagy. Az óceánnál próbáltuk ki, ahol szép homokos a part. Csanád nagyon élvezte a hullámokon való siklást. Liza még mindig tart a hullámzástól.






4 megjegyzés:

Gabriella írta...

Húú ez nem semmi!Nagyon aranyosak vagytok jó kis szórakozás!!

bulldog írta...

Szia,

Én is vettem ilyen ruhát kajakozáshoz, ez WETsuit aminek át kell engednie a vizet, de a tested felmegíti és minél testhezállóbb a ruha annál inkább bent is tartja a már kellemes hőmérsékletű vizet.
Hogy mennyire tud melegen tartani, az az anyagvastagságtól függ, az enyém 3 mm-es ami nyárinak számít, de én télre egy DRYsuit-ot fogok venni, ami már tényleg nem engedi át a vizet.

Sárkány írta...

Jaj de klassz lehetett! Bátrak a srácok :)

Kriszti írta...

Ú, nem szoktam hozzá, hogy bejegyzést kapok :-) És még férfi olvasóm is van végre!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...