2014. június 4.

Óvodától búcsúzás


Lizus január óta jár ebbe az oviba. Anglia után itt újra egy ösztönző, meleg helyre került. Fantasztikus, gyermekközpontú a két pedagógus  Éva és Ági. A daduska Aranka  véghetetlenül odafigyeléssel volt mindig a gyerekek felé. Köszönet neki és hála, hogy ezt megtapasztalhattuk és átélhettük.
 Én sajnos sokszor elkeseredett vagyok a jelen oktatásért, főleg a suliért és a pedagógusok miatt, de ide öröm volt hozni Lizát.   KÖSZÖNÖM, amit itt kaptunk!
Nincsen rá szavam, de annyira büszke anya voltam ezen a napon. Egész este csak örömben fürödtem.A ballagási ünnepély elején egy mesét adtak elő a gyerekek. A mesében a főszereplő szegénylegény kisfiú sajnos elsírta magát ( hiszen 50 felnőtt nézte meredten és 15 videós..). Lizuskám átvette a szerepet és eljátszotta... Nagyon tetszett. Imádom.. és olyan szerencsés vagyok, hogy Ő a lányom. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...