2011. július 1.

Kicsoda Kiki?

Lizácskának van egy Kiki nevű barátnője. Kb. 5 hónapja tart ez a baráti kötelék. Folyamatosan beszél Kikiről és az ő családjáról. Mindig mondja Zolinak, hogy hívja fel Kiki apukáját és kérje meg, hogy hozza el hozzánk játszani. Kikinek van bátyja is. Kiki lány és mindent tud.Múltkor bementünk a kínaiba és hát megkért Liza, hogy vegyünk már Kikinek kopogós cipőt és pörgős szoknyát. Kicsit soknak találtam már a dolgot. Kiki a mentőöv, ő az aki Csak a Lizusé és tőle mindig olyan okosnak bátornak látszik. Tegnap ebédnél elmesélte, hogy Kiki véletlenül nyitva hagyta a kapujukat és a kutyájuk elkóborolt és hát most szomorú a helyzet. Egy a bökkenő, hogy Kikivel még senki se találkozott. Kicsit már sajnáltam Lizát, a párom meg unta, hogy 10 percenként szóba kerül, szerinte tisztázni kell erősen, hogy Kiki nem létezik. Beszéltünk erről Lizával is. Aztán csak erősködött, hogy van Kiki. Nem morgott semmi, csak kicsit lesajnálva minket egyezrűen mondta, hogy : akkor is van! Mi állítottuk értse meg nem tudjuk megkeresni, hiába is szeretnénk. A szíünkben él, itt megálltunk. Egy külső embernek már az eddigiek is furcsák lennének. Nos nekem meg az a bajom, hogy Kiki csak a vágy tárgya, mert hát sose fog eljönni hozzánk játszani!!! Végül beszéltem erről egy ismerősömmel és ő azt tanácsolta, hogy költöztessük néha hozzánk. Már folyamatban van! Liza nagyon örült az ötletnek. Emlékszem még régen előfordult, hogy valakinek mesélt hangosan és mondta, hogy Lalának, Dzsindzinek és Kikinek olvasott a vécén. Ezek szerint most is jöhetne.
Kicsoda is Kiki? egy fantázia szülötte kislány? Vagy egy angyal? Vagy egy pótlék? Vagy egy energialény? Vagy az ő alteregója?  Szerintem nagyon nem is fontos. Úgy gondolom, én ezt nem érezhetem, amit Ő. Egyébként Liza egy kiegyensúlyozott, nevetős, cserfes, vidám, dacos, érzelmeit élő három éves kislány. Ha van neki egy titkos barátnője, legyen. Most őszinte  és megosztja életét velünk. Hiszem, ha komolyan vesszük, akkor ez a kapcsolat sokáig ilyen is lehet, akár itt van Kiki, akár nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...