2011. november 21.

Köhögés, egyebek... LIZA nap

Szombaton volt Lizuska névnapja! Nagyon készült már rá. A konyhában lévő naptáron minden nap követjük a fő eseményeket. A névnap és szülinap fogalom kicsit kavarodik benne, de talán most megértette. Végtelen elem számú kívánsága volt...... a reklámok nagyon jó táptalaj... Nos végül lett rózsaszín kis asztal, puzzle és egyebek. Boldog volt! Ancsa ajándéka már hamar megérkezett. A malacos kirakót lazán kirakta. ( Csani is  én is nagyon szeretünk kirakózni). Lett a mamánál rózsaszín torta is. Este már látszódott, hogy nagyon folyik az orra és egész éjjel köhögött. Szinte semmit se aludtunk csak hajnalban 2 órát. ( stodal, drosera...) Vasárnap szegénykém már nagyon leesett a lábáról. Délután kicsit aludt köhögéscsillapítóval. délután aztán öklendezésig köhögött egyfolytában, szinte 1 perc szünet se volt, majd hányt. Ez volt a fordulópont. Szépen csillapodott a köhögés, aránylag még aludtunk is az éjjel. A doktornő azért adott pár nap pihenést, de a kedve az egy makk egészséges lányát mutatja már!

Délutáni alváskor együtt aludtunk, már majdnem elaludtam mire halkan megszólal
-Anya, a hipotézis veszekedést jelent?-
Mi van? - gondoltam magamban, de aztán megnyugtattam, hogy nem veszekedést jelent, hanem egy (tudományos) feltételezés, felvetést... valamiről egy gondolatot ((hogy magyarázzam???))
- A tv-ben a dinoszauruszról mondják és aztán mindig veszekednek....

Másik:  - Anya, ha a Barbie babába bedobok egy pénzt, akkor fog nekem beszélni.
Dumás imádni való kislányom : Boldog névnapot!



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...