2015. január 23.

Pihenő..

A blogom folytatásának témája gyorsan eldőlt, mert a család kidőlt, pontosabban ágynak esett.  Lizácskát hűtő fürdőzni kellett, de már lassan alakul. Mára Csanád is influenzás lett. Most kicsit szeparálva itthon vagyunk. Első eset, hogy velük vagyok táppénzen.  A félévi bizonyítvány osztás napja van ma. Én a tanítványaimnak már előkészítettem. 24 kis elsős szöveges értékelést visz haza. A fiamé már megérkezett és D, betűs is van a sok ötös között, azaz dicséretes matek és én is D betűs vagyok, mert dagadok a büszkeségtől. Liza első félévije is nagyon szép lesz! :-)
Liza nagyon élvezi az iskolát, a közösséget és kiváló tanárai vannak! Önállóan iratkozott be az év elején németre és szolfézsre is. Nagyon élvezi őket, Még a néptáncot  szereti. Szinte ő a legfiatalabb az osztályban, mert most volt 6,5 éves. Tartottam az iskolától, de már tudom, hogy jó döntés volt  beíratni. Persze van mit csiszolni, de ezért van az iskola.
Most pedig pihenünk.


1 megjegyzés:

Mandula írta...

Gratulálok a gyönyörű bizonyítványokhoz és neked is a kis elsőseidhez :-)
Gyógyulást a kis betegeknek :-(
Köszönöm a leveledet írok hamarosan csak nálunk is ( "átállási" ) betegség van. Puszi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...