2015. június 29.

ÚJRA itt!

Nagyon vártam, vártuk ezt a nyaralàst. Kívàncsian vàrtam, hogy milyen érzéseket fog kihozni belõlem. A gyerekeket szerettem volna bevinni a règi iskolàjukba ,sõt koràbban le is leveleztük, de pàr hete közölték õk nem akarnak. Én tartottam tõle, hogy fàjni fog a szívem, mint egy csalódott beteljesületlen szerettem után. Ès most nagyon boldog vagyok, mert minden minden csodàlatos. Èlvezem az itt létet. Jó régi ismerõsként kanyarognak elöttünk az utak. Nem esem pánikba, hogy az út széle 30  cm ès kõfal, suhannak el mellettünk az angol vezetôk. Minden utca, hãz, park ismerõs. Ismerös arcokat, eladókat làtunk. A régi magyar baràtainkkal Olyan együtt lenni, mintha nem 1,5 ève hanem 1,5 hetet töltöttünk más helyen.  Imàdom az óceànt, a hullàmok morajlàsàt. A pici hàzakat, az emberek kedvességét, segítõkèszségüket, nyugalmukat. Nagyon jó itt. A cottage mesés, amit bérlünk. Azt se bànom, hogy egy vagyon volt. Mind a négyünknek Nagyon tetszik ès boldogan élvezzük.




1 megjegyzés:

Sárkány írta...

Udv itt ujra! Remelem jol erzitek majd magatokat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...