2010. július 27.

Balaton- Sümegi vár

Hagyományőrzőként Mamás, unokatesós nyaralásra indultunk. Én öregszem?, de a kényelem és a nyugalom hiánya kicsit megbolygatott és így nem egy hetes lett, csak 4 napos a nyaralás.( a folyosó végén volt a közös wc, ahová Lizával mesekönyvvel és szükítővel vonultunk éjjel is... A nagy meleget kiélveztük, a gyerekek zárt ablaknál és hangzavarban is tudtak kicsit pihenni.( Én nem....) Viszont a gyerekek boldogok voltak és egészségesek, minden róluk szólt. Fürdés, fagyi, csavargás, gyerekszínház, séta, fagyizás, ugrálóvár, fagyizás, fürdés, ugrálóvár. A lányok Esztike és Vivi nagyon sokat segítettek nekem, így néha 4 gyerekes anya voltam, ami jó érzés volt. Végre kicsit Vivivel is tudtam beszélgetni. Az unokatesók is játszottak sokat együtt. A víz kellemes volt. Csani hínár gyűlölő lett...., de hínár mentes vízben egyre merészebb és ügyesebb. Liza is jó barátságba keveredett a Balatonnal.




 Zoli pénteken jött le értünk. Még egy nagyot fürödtünk együtt és este újra jött a közös csavargás. Másnapra elromlott az idő, de még tettünk egy kitérőt Sümeg felé. Az Anna, Peti könyvekből már jól ismerték a gyerekek.Nagyon tetszett nekik. Csani egyre a  fiúsabb dolgok felé vonzódik, ami természetes. Az ágyú nagyon érdekes volt, de a kürtöskalács se maradhatott ki.
A nyaralás óta a térképen ( időjárásjelentés) mindig megmutatják a Balatont és a Mi hazánkat.

1 megjegyzés:

Anita írta...

a gyerekes nyaralás nálunk is Dóriról szólt :)
a képek alapján tuti nagyon jól érezték magukat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...