2010. július 20.

Duma

-Bölcsis vagyok egész nap, biztos. Maci csoportos. Csani óvodás..
- Zsuzsi baba anyukája vagyok...-
-Béni bácsi mondta, Béni bácsi mondta.....-Béni bácsi mondta Szúnyogcsípésem vót!!!-
-Mit esző anya?-
-Kikapartam a szúnyogcsípést....kikapartam....
-Balatonon nincs Pelenka, nincs....

Elvittem az új doktor nénihez a kétéves kontrollra. Előre felkészítettem, hogy csak megvizsgál, Ő néni Csanit is megnézi stb. Most találkoztunk először a doktor nénivel. Liza üvöltött és ugrált a vizsgáló asztalon..  Itthon Zolinak meséli.
- Apa sírtam is..., sírtam.... és ugráltam is. 
Majd uzsonnáztunk és beszélgettünk, -Liza a Zsuzsi babát elvitted a doktorhoz és sírt. Mit mondassz neki, ha sír?
-Mondókát mondok...

Be nem áll a szája..

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...