2010. július 20.

Hódmezős nap

Régen terveztük, hogy lemegyünk tesómékhoz pár napra. A meleg miatt végül úgy döntöttünk, hogy nem alszunk ott, mert az éjszakai pihenések még ittthon se voltak elég nyugodtak..
Nos pénteken korán elindultam a két gyerekkel. Sima út volt, mert a gyerekek nagy izgalomban voltak. Amint odaártünk a helyi termál fürdőbe mentünk ki. Itt van a világon nekem a legjobb gyerekmedence. Hatalmas lapos kör a közepén gomba szökőkúttal. Sekély a vize, de izgalmas. A szülők a szélén max. leülhetnek. Liza is bátran fürdött. Csanád óriásit változott, mert otthon a kádban a fejét is alig akarta belerekni a vízzbe és most az úszószemüveggel nézegette a medence alját, addig, amíg ki nem könyörögtem...parancsoltam.

Alvás után ( ez is jól ment!) kimentünk a tanyára. Nézelődtünk az állatok között, majd CSani a keresztapjával lemosta a hintót, mert terveztük, hogy köcsizunk később.Virág keresztlányom nagy lovas és Csani felült elé a lóra . ÚÚÚ, bátor tett volt. CSani boldogan vigyorgott. Két kör után Liza is " ÉN is akarom", majd Kérem.. és ő is ott ült. Csani már szinte a nyakán ült.... , később Csani egyedül is megpróbálta. NAgyon jól ment!
Végül befogtak a hintóba. Elindultunk alkonyatkor. A táj gyönyörű, a kocsi ráz, mindenki vidám. Liza már nagyon fáradt volt, deélvezte. Jó sokat kocsiztunk, egyszer Tibi Csanit előre kérte és odaadta neki a gyeplőt. Csanki tartotta a lovakat. Hát én mivel hátul ültem, csak a fejét tudtam lefotózni, de gondolom a kis arcán nagy büszkeség teljesen szét olvadt.
Nagyon szép nap volt és este fáradtan itthon az ágyban olyan büszke voltam én is, hogy ilyen gyerekeim vannak. Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...