2010. szeptember 15.

Egészség-betegség változások

Múlt héten szerdán valami szörnyűt álmodtam. Háború, bombázás, a fiamnak magyaráztam az örök életről a támadások alatt.( Félek, rettegek az elvesztéstől.)
Másnap hajnalban Csaninak hajnalban Krupp rohama lett a semmiből. Jó ideje csak 30 mg kúp van,(KÉREM szépen aki segíteni szeretne, hogy találjak az országban 100mg-os kúpot szóljon), így kapott azonnal, kint ültünk a teraszon, de aztán gyorsan döntöttünk, mert nem igen javult és irány az ügyelet. Kapott egyből injekciót. Bevallom kicsit edzettebben viseltem ezt a rohamot, talán Csani se volt annyira megijedve, mint régebben. Tavaly nem is nagyon volt. előtte télen rettegtem állandóan miatta, a rettegés szót komolyan értem. Most már jobban kezeltem a saját félelmeimet, hiszen van segítség!
Liza is náthás lett a hétvégére, hiszen ez valószínűleg egy vírus volt. Párásítás, orrszívás porszívóval. ( Már profik vagyunk milyen állásban kell tartani és a másik orrlyuk hány másodperces vákumjával lehet előcsalogatni a váladékot. Próbálunk sokat inni!
Hétfőn Lizát is visszavittem. előtte Zoli beszélt Lizával, hogy " nem kell sírni" meghallgattuk itthon játékból hideg tárggyal a hasán ill. többször hangsúlyoztuk, hogy a jutalom Ugrálóvár lesz!!! Még a váróban is elmondtam  neki többször, de szépen lazán. ÉS CSODA történt. Először Lizust ültettem fel a vizsgálóasztalra. (máskor visít, ugrál) Egy mukk nélkül csak nézett koncentráltan előre.Szuszogni is alig szuszogott.Csoda!! / a net-en láttuk az Elevenpark honlapját!!! Hát oda szeretne elmenni!!! Vannak célok és 2 évesen ez teljesítény. Ezek tükrében azt hiszem bizonyos dolgokat átgondolhatok.
Csanád  lassan teljesen egészséges. Ma ment először oviba és kirándulni mennek az abonyi állatkertbe.
Holnap lesz 5 éves a lelkem egyik része!

2 megjegyzés:

Annus írta...

Mi már sokszor voltunk az Eleven parkban!Feltétlenül menjetek el, nagyon klassz hely!!!!

Anita írta...

nahát, ez tényleg komoly dolog ,mindenki részéről.
én azt vettem észre, hogy az, hogy sokat beszélünk valamiről, amitől még én is tartok (pl. bölcsi), az mindkettőnknek segít.
mi is próbálunk célokat találni Dórinak, igaz, kicsiben, de ha jó célt találok, minden megy, mint a karikacsapás :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...