2010. szeptember 16.

5 éve

5 éve hajnalban  nagy hassal a kórházban kimentem a mosdóba, már nagyon izgatott voltam, mert tudtam EZ AZ A NAP!!!! Aztán ott a mosdóban egyszer csak el kezdtem énekelni, amit bent magamban hallottam. (Bevallom akkor azt se tudtam mi ez az ének, de énekeltem egyre erősebben!)
Mert az élet az úr!!!!! és már ott nagyon boldog voltam, mert éreztem, hogy megismerek valakit és az életem megváltozik!!! Igen így lett, azóta sokkal több vagyok vele, általa.

BOLDOG szülinapot kisfiam!!

Ahogy felkel a Nap, te is ébredsz
Szemed nyílik és dől a fény
Csak téged vár, ez a népes család
Gyere hát, te is olvadj közénk.

Ha kész vagy rá tedd amit bírsz
Ez a szép vidék mindenkié
Hisz a Nap körbejár, fénye mindent elér
Az örök lét, ami benned él.

Mert az élet az úr, lelkünk szárnyaló
Rosszon győz a jó, ez így való
És ha útra kélsz,hidd el várnak téged
Mert az élet, az élet az úr.

Mert az élet az úr, lelkünk szárnyaló
Rosszon győz a jó, ez így való
És ha útra kélsz,hidd el várnak téged
Mert az élet, az élet az úr.

2 megjegyzés:

Ági írta...

Boldog szülinapot Csanád! :)

Kriszti írta...

Köszi Ági, nagyon kedves vagy!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...