2010. szeptember 28.

Utak-képek

Nagyon szeretek anya lenni, de mostanában dübörög bennem egy másik énem, az önmagát kifejezni vágyó Kriszti, aki folyton keresi az útját. Már régóta készültem valahová, végül a fiam 5 szülinapjára egy lelki welness hétégére mentem el. Sománál voltam még 16 társammal együtt. Nagy bertűkkel kellene írnom. kemény terápia volt és feltöltődés. Soma egy határtalan elfogadó, okos, gyerekes, energia bomba. Nagyon sokat kaptunk ott. Bízom benne, hogy a felismert dolgok tovább hajtanak majd.
Véletlenek ugye nincsenek, de a barátnőm augusztusban ajándék gyanánt elvitt egy selyemfestő lányhoz, hogy ismerkedjünk össze, mivel én is festek szabadidőmben.  Rá pár hétre felhívott, hogy lenne egy csomó program ősszel és összedolgozhatnánk. Így lett egy zártkörű eseményen du. selyemfestésbemutatás. (Ő még szakrális körtnáncot tartott, ami szintén jó élmény volt). És egy mini kiállítás a kettőnk munkáiból. Mivel én vidéki nem tudtam ott lenni a képek felrakásánál nem képviseltem az érdekeimet....sajnos a képeket ragaccsal rögzítették és azok természetesen lepotyogtak rövid időn belül. A legnagyobb képen volt dróton,( 90x90) így az megmaradt egész nap. Semi baj, próbálom jól felfogni és tanulni a dologból. Valószínűleg épp az Univerzum képet kellett csak látniuk és talán nekem is arra van a dolgom, hogy ezt kutassam.

(Meg kell jegyezni: a párom nagyon rendes.)
A blog háttérkép csak átmeneti, hogy ide épp jó legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...