2011. augusztus 14.

Meglepetés

Mikor jöttünk hazafelé a családi nyaralásból Zoli közölte velem, hogy van egy jó híre és egy rossz. Nos? Hát a rossz hír, hogy amint otthon leszünk moshatok sokat és gyorsan, mert 2 nap múlva újra elutazunk! De csak mi ketten! A gyerekek itthon maradnak. Ez lesz a kettős 40. közös szülinapi ajándék!
Csak hétfőn tudtam meg, mikor már a kocsiban ültünk, hogy Magyarországon maradunk és valami megérzés jött , váratlanul rávágtam, hogy Spirit. Hát bevallom őszintén kicsit tartottam tőle, mert én város felfedezős, kalandos nyaralásra vágytam. És tudtam, hogy ez nagyon "menő"  wellness hely, amit akarok én? Késő délután értünk oda és én már másnap délelőtt olyan voltam, mint aki  óránként tömnek valami nyugtatóval. Elsőosztályú, lazulós négy napot éltünk át. Az épület pazar, a fürdő változatos, a szauna világa nekem kimagaslóan az első... (a konyha is remek,  + 2 kg) a fürdő 2010. Európa legjobb gyógyszállodája címet kapta.
Mióta szülők vagyunk még ilyet sose csináltunk, hogy elmenjünk pihenni.A Mama jól vizsgázott. Nagyon izgult anyu, de megbirkózott a feladattal. Köszönjük neki, Béninek és Zsóka mamáéknak.


Nem a fürdőről teszek fel képet, mert az látható a honlapján, de ... ez egy Női mosdó előtere!!! Olyan kis ékszer dobozka.!!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...