2013. március 25.

Így is, úgy is

Múlt héten kicsit sütött a nap, aztán beborult és most télies az időjárás. Már lassan negyedik hete egy vírus is itt kószál a családunkban. Csanival ezért voltunk a kórházban. Múlt héten keddtől itthon voltak a gyerekek hányás-hasmenéssel. De szombat éjjel én is személyesen megismerkedtem  vele. Tudom, hogy mondtam előtte, hogy én szabadságra akarok menni, de nem úgy terveztem, hogy a vasárnapomat az ágyban töltöm pizsamában. Virágvasárnap volt tegnap, Jézus Jeruzsálembe történő bevonulása.Húsvét , azaz a naphét előtt. Én is kaptam virágot! Remélem, hogy nem a vírusnak volt köszönhető. Ma már sokkal szebb a világ és élénkebbek a színek. Erőm engedte és még a  boltban is voltam. Vettem kis gereblyét! Már csak az kell, hogy jó idő legyen és a zsebkendőnyi kertet kicsit  felkapirgáljuk! Nem tudom miért, de nagyon szeretem túrni a földet. Kíváncsi vagyok, hogy az angol földet is szeretem majd túrni, vagy a puha pergős alföldi homokhoz vonzódom ennyire.

Liza egyik reggel azt mondta: Anya én a balatoni kabátomat szeretném felvenni! (2 éve kapta a Balcsin ezt az esőkabátot!) És emlékszik rá! Pedig akkor 3 éves volt  Íme Katt!

3 megjegyzés:

zsuzsi írta...

Nalunk is itt egy virus negy hete, kbozo formaban es intenzitassal. Most eppen nyelni is alig birok a torokfajastol. Biztosan nem segit h borzaszto hideg van :(
Jobbulast nektek is.

Gabriella írta...

Remélem jobban vagy..én is éppen javulóban. Haha
Kertészkedni mindenhol jó szerintem itt meg kevesebbet kell locsoni esetleg...:)

Kriszti írta...

De 1 dkg se fogytam!!! Jobbulást mindenkinek és szép időt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...